a

Menu

Apc_logo

APC DIGITAL CENTRE

Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Β΄ Φάση (Vouchers)

Αναβάθμισε την επιχείρησή σου με επιδότηση έως  90%.

Υπόβαλε την αίτησή σου για Voucher από  16/12/2024  μέχρι  03/01/2025  και επωφελήσου!

1ος Κύκλος Ενίσχυσης Επιχειρήσεων μέσω Vouchers, με ανανεωμένους όρους!

Το Πρόγραμμα «ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΜΕ» χρηματοδοτείται από πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας για τη Δράση «Ψηφιακός Μετασχηματισμός Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων», στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης – NextGenerationEU.

Μέσω του Προγράμματος, οι συμμετέχουσες επιχειρήσεις, αξιοποιώντας τις επιταγές (Vouchers), μπορούν να αποκτήσουν, μέσω αγοράς ή μίσθωσης, νέα ψηφιακά εργαλεία προκειμένου να ενισχύσουν τη ψηφιακή ωριμότητά τους.

Η Δημόσια Δαπάνη των νέων κύκλων ανέρχεται σε 42.000.000 € και αφορά το σύνολο των αδιάθετων κονδυλίων του συνολικού προγράμματος, όπως κάθε φορά επικαιροποιούνται και ισχύουν.

Οι ενισχύσεις υπάγονται στο Καθεστώς De minimis aid.

Αναβάθμισε την επιχείρησή σου με επιδότηση έως  90%.

Υπόβαλε την αίτησή σου για Voucher από  16/12/2024  μέχρι  03/01/2025  και επωφελήσου!

Προϋποθέσεις ένταξης

Στο πλαίσιο του Προγράμματος ενισχύονται υφιστάμενες μικρομεσαίες επιχειρήσεις και ελεύθεροι επαγγελματίες για τους οποίους συντρέχουν αθροιστικά και μεταξύ άλλων οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

Επιμέρους Κατηγορίες Δικαιούχων και Είδος Ενίσχυσης

Οι δικαιούχοι του Προγράμματος εντάσσονται στις κατωτέρω διακριτές κατηγορίες και η ένταση και το ύψος της ενίσχυσης διαμορφώνεται βάσει της κατηγορίας κάθε επιχείρησης, ως ακολούθως:

Ειδικές Προϋποθέσεις για τις Κατηγορίες #1 και #2

Ο αριθμός μελών αναφέρεται στα Φυσικά Πρόσωπα (Συμβολαιογράφους και Δικαστικούς Επιμελητές αντίστοιχα), οι οποίοι συμμετέχουν από κοινού στην επιχείρηση που υποβάλλει αίτηση χρηματοδότησης από το Πρόγραμμα.

Για τις ατομικές επιχειρήσεις / μεμονωμένους Συμβολαιογράφους και Δικαστικούς Επιμελητές ο αριθμός μελών ισούται με ένα (1).

Για νομικές μορφές (αστικές εταιρίες) λαμβάνεται υπόψη ο συνολικός αριθμός των μελών (ΦΠ) που συμμετέχει σε αυτές.

Το σύνολο των παραπάνω στοιχείων αντλείται από τα μητρώα που τηρούν οι Συμβολαιογραφικοί Σύλλογοι και η Ομοσπονδία Δικαστικών Επιμελητών Ελλάδας αντίστοιχα.

Υποβολή Αιτήσεων και Χρονοδιάγραμμα Υλοποίησης

Το Πρόγραμμα θα υλοποιηθεί μέσω τριών (3) σύντομων, διαδοχικών κύκλων, αξιοποιώντας το σύνολο του αδιάθετου προϋπολογισμού της κάθε κατηγορίας, όπως αυτός έχει διαμορφωθεί κατά το χρόνο ένταξης των δικαιούχων του συγκεκριμένου κύκλου, και θα ολοκληρωθεί είτε με την απορρόφηση του διαθέσιμου προϋπολογισμού, είτε με την παρέλευση του χρονικού οροσήμου λήξης του.

Α' Κύκλος

Οι δυνητικοί δικαιούχοι θα μπορούν να υποβάλουν Αιτήσεις Χρηματοδότησης

  • από τη Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2024,
  • έως και την Παρασκευή 03 Ιανουαρίου 2025 και ώρα 17:00.

Για τις αιτήσεις που θα εγκριθούν, οι δικαιούχοι θα μπορούν να πραγματοποιούν αγορές σύμφωνα με τις ακόλουθες προθεσμίες:

  • Έκδοση και δέσμευση επιταγών από προμηθευτές, από τη Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2025 έως την Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2025.
  • Εξαργύρωση επιταγών (υπό την προϋπόθεση ότι η αντίστοιχη δέσμευση έχει πραγματοποιηθεί εντός  του ανωτέρω χρονικού διαστήματος) έως την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2025.

 

Β' Κύκλος

Οι δυνητικοί δικαιούχοι θα μπορούν να υποβάλλουν Αιτήσεις Χρηματοδότησης

  • από τη Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2025,
  • έως και την Παρασκευή 07 Μαρτίου 2025 και ώρα 17:00.

Οι εγκεκριμένοι δικαιούχοι μπορούν να πραγματοποιούν αγορές σύμφωνα με τις ακόλουθες προθεσμίες:

  • Έκδοση και δέσμευση επιταγών από προμηθευτές, από τη Δευτέρα 24 Μαρτίου 2025 έως την Παρασκευή 18 Απριλίου 2025.
  • Εξαργύρωση επιταγών (υπό την προϋπόθεση ότι η αντίστοιχη δέσμευση έχει πραγματοποιηθεί εντός  του ανωτέρω χρονικού διαστήματος) έως την Παρασκευή 02 Μαΐου 2025.
Γ' Κύκλος

Οι δυνητικοί δικαιούχοι θα μπορούν να υποβάλουν Αιτήσεις Χρηματοδότησης

  • από τη Δευτέρα 10 Μαρτίου 2025,
  • έως και την Παρασκευή 28 Μαρτίου 2025 και ώρα 17:00.

Για τις αιτήσεις που θα εγκριθούν, οι δικαιούχοι θα μπορούν να πραγματοποιούν αγορές σύμφωνα με τις ακόλουθες προθεσμίες:

  • Έκδοση και δέσμευση επιταγών από προμηθευτές, από τη Δευτέρα 14 Απριλίου 2025 έως την Παρασκευή 09 Μαΐου 2025.
  • Εξαργύρωση επιταγών (υπό την προϋπόθεση ότι η αντίστοιχη δέσμευση έχει πραγματοποιηθεί εντός του ανωτέρω χρονικού διαστήματος) έως την Παρασκευή 23 Μαΐου 2025.

Απέκτησε την ψηφιακή λύση που χρειάζεσαι με επιδότηση έως  90%.

Κάνε αίτηση για Voucher από  16/12/2024  μέχρι  03/01/2025  και κέρδισε!

Επιλέξιμες Δαπάνες

Μέσω του Προγράμματος, επιλέξιμες κατηγορίες δαπανών αποτελούν:

Α. Ψηφιακά Προϊόντα

Ψηφιακές Λύσεις, Υπηρεσίες και Λογισμικό: Τυποποιημένα προϊόντα λογισμικού τα οποία διατίθενται προς πώληση από εγκεκριμένους από το Πρόγραμμα Προμηθευτές και περιλαμβάνονται στο Ενιαίο Μητρώο Εγκεκριμένων Ψηφιακών Προϊόντων και Υπηρεσιών.

 

Α.01 Λύσεις Βελτίωσης της Λειτουργίας των Επιχειρήσεων

Δύναται να επιδοτηθούν δαπάνες για λύσεις εμπορικής διαχείρισης, διαχείρισης αποθήκης, μισθοδοσίας, CRM, εφαρμογές διαχείρισης προσωπικού, λογισμικά ωρομέτρησης προσωπικού κ.α.

Α.02 Λύσεις Συνεργασίας & Παραγωγικότητας

Ενδεικτικά δύναται να επιδοτηθούν δαπάνες για εφαρμογές γραφείου, λύσεις τηλεδιασκέψεων, συμβατικές λύσεις τύπου Cloud/Virtual PBX κ.α.

Α.03 Λύσεις Ενίσχυσης του Ηλεκτρονικού Εμπορίου

Ενδεικτικά δύναται να επιδοτηθούν δαπάνες για δημιουργία e-shop, cloud εργαλεία για: marketing automation, digital campaign management & customer loyalty κ.α.

Α.04 Λύσεις Ασφάλειας & Εμπιστοσύνης

Ενδεικτικά δύναται να επιδοτηθούν δαπάνες για ασφάλεια πρόσβασης σε εφαρμογές και δεδομένα, για ηλεκτρονικές υπογραφές, για data governance/compliance solutions κ.α.

Α.05 Λογισμικό Ειδικών Κατηγοριών

Η συγκεκριμένη κατηγορία αφορά αποκλειστικά τις Κατηγορίες Επιχειρήσεων 1 και 2 για δαπάνες ειδικού λογισμικού διαχείρισης και οργάνωσης Συμβολαιογραφικού Γραφείου και Γραφείου Δικαστικού Επιμελητή αντίστοιχα.

Ψηφιακός Εξοπλισμός: Τυποποιημένα προϊόντα λογισμικού τα οποία διατίθενται προς πώληση από εγκεκριμένους από το Πρόγραμμα Προμηθευτές και περιλαμβάνονται στο Ενιαίο Μητρώο Εγκεκριμένων Ψηφιακών Προϊόντων και Υπηρεσιών.

Α.06 Δαπάνες Ψηφιακού Εξοπλισμού

Ενδεικτικά επιδοτούνται δαπάνες για αγορά tablets, laptops, σταθερών υπολογιστών, scanners, εκτυπωτών, σύστηματος τηλεδιασκέψεων, ρολογιών ωρομέτρησης, projectors, δικτυακών συσκευών (Routers, switches, repeaters) και συσκευών ασφάλειας (firewalls) κ.α.

Επισημαίνεται ότι η προμήθεια ψηφιακού εξοπλισμού κρίνεται επιλέξιμη, μόνο εφόσον συνοδεύεται από προμήθεια κάποιας ψηφιακής λύσης (υπηρεσίας ή λογισμικού).

 

Β. Συμπληρωματικές Υπηρεσίες

Β.00: Συμπληρωματικές Υπηρεσίες
  • Εγκατάσταση, παραμετροποίηση και ρύθμιση προϊόντος ≤ 30% επί της συνολικής επιδότησης.
  • Ενημέρωση και εκπαίδευση ≤ 10% επί της συνολικής επιδότησης.
  • Συμβουλευτική υποστήριξη για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό ≤ 10% επί της συνολικής επιδότησης.

 Σε κάθε περίπτωση, η επιδότηση για το σύνολο των συμπληρωματικών υπηρεσιών δεν μπορεί να υπερβεί το 30% της συνολικής επιδότησης (κατηγορίες Α και Β μαζί).

Β.00: Συμπληρωματικός Εξοπλισμός
  • Δαπάνες για αγορά ποντικιού ή πληκτρολογίου ή ηχείων ή περιφερειακού εξοπλισμού (καλώδια) ≤ 50 €.
  • Δαπάνες για οθόνη υπολογιστή ≤ 250 €.

Σε κάθε περίπτωση, η επιδότηση για το σύνολο του συμπληρωματικού εξοπλισμού δεν μπορεί να υπερβεί τα:

  • 400 € ανά μέλος/ Φ.Π. (Συμβολαιογράφο ή Δικαστικό Επιμελητή) που συμμετέχει σε ΜΜΕ της Κατηγορίας #1 & #2.
  • 300 € ανά επιδοτούμενη ΜΜΕ της Κατηγορίας #3
  • 150 € ανά επιδοτούμενη ΜΜΕ της Κατηγορίας #4..

Q&A

1. Πώς μπορώ να μάθω αν η επιχείρησή μου δύναται να επιδοτηθεί από την Κατηγορία 3 ή την Κατηγορία 4;
  • Στην Κατηγορία 3 εντάσσονται οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, των οποίων η έδρα βρίσκεται σε πληγείσες περιοχές.

    Μπορείτε να ελέγξετε εδώ αν η έδρα της επιχείρησής σας περιλαμβάνεται βάσει Ταχυδρομικού Κώδικα στις πληγείσες περιοχές.

    Σε περίπτωση που η έδρα της επιχείρησής σας δεν ανήκει στις πληγείσες περιοχές βάσει ταχυδρομικού κώδικα, τότε η επιχείρησή σας εντάσσεται στην Κατηγορία 4: Γενική Κατηγορία ΜΜΕ.

2. Ποιοί ΚΑΔ περιλαμβάνονται στις ΜΗ ΕΠΙΛΕΞΙΜΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ βάσει των οριζόμενων από τον Οδηγό του Προγράμματος;
  • Βάσει του Οδηγού του Προγράμματος, για την εκτίμηση της επιλεξιμότητας της δραστηριότητας της επιχείρησής σας, θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη ο ΚΑΔ Κύριας Δραστηριότητας κατά την υποβολή της αίτησης.

    Είναι επιλέξιμες όλες οι δραστηριότητες εκτός από όσες αναφέρονται εδώ.