Click Away – Παραγγελια στο καταστημα & ραντεβου για παραλαβη οπουδηποτε.
Σε αυτό το άρθρο θα σας μιλήσω για το Clik Away, τι είναι και ποια η λειτουργία του.
Το Click Away είναι ένας τρόπος όπου οι πελάτες σας μπορούν να κάνουν τα ψώνια τους στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, η παραγγελία θα ετοιμάζεται, ο πελάτης κλείνει ραντεβού με τον καταστηματάρχη και πηγαίνει να την παραλάβει από το κατάστημα, μειώνοντας στο ελάχιστο την ανθρωπινή επαφή ενώ έτσι μειώνετε σε μεγάλο βαθμό ο συνωστισμός μέσα στα καταστήματα ειδικά για την σημερινή εποχή της πανδημίας που είναι απαραίτητο.
Αυτή την λειτουργία μπορούμε να την επιτύχουμε μέσα από το WooCommerce, επιτρέποντας στους πελάτες σας να έρθουν να παραλάβουν τα προϊόντα από το φυσικό κατάστημά σας, σε συγκεκριμένη ημερομηνία αλλά και σε συγκεκριμένη τοποθεσία.
Μέσα από το Woocommerce με την υπηρεσία Click Away, παρέχουμε ένα πολύ ισχυρό σύστημα παραλαβής για λιανοπωλητές με πολλές τοποθεσίες, κέντρα διανομής ή ιστότοπους παραλαβής. Παρέχουμε τοποθεσίες παραλαβής σε ολόκληρη τη χώρα (ή σε άλλες χώρες!). Μπορείτε να περιορίστε την παραλαβή σε ορισμένα είδη, να περιορίστε ποια προϊόντα είναι διαθέσιμα σε μια τοποθεσία, να αποδεχτείτε προγραμματισμένες παραλαβές και πολλά άλλα!
Οι πελάτες σας γνωρίζουν ακριβώς πού να πάνε για να παραλάβουν τα προϊόντα τους και ξέρετε πού να τους περιμένετε. Οι πελάτες θα δουν μια λίστα με τις διαθέσιμες τοποθεσίες παραλαβής για κάθε προϊόν που μπορούν να παραληφθούν (ή μπορείτε να επιλέξετε να επιτρέπεται μόνο μία τοποθεσία παραλαβής ανά παραγγελία) και μπορούν να επιλέξουν τοποθεσίες που τους επιτρέπουν να λαμβάνουν παραγγελίες όπου τις θέλουν.
Επίσης με την υπηρεσία Click Away η κάθε τοποθεσία παραλαβής μπορεί να έχει τις δικές της ρυθμίσεις για διακοπές, εργάσιμες ώρες και πολλά άλλα. Ωστόσο, ενδέχεται να υπάρχουν μεγαλύτερες διαφορές μεταξύ των τοποθεσιών σας, όπως το απόθεμα που φέρει το καθένα. Εάν ορισμένες τοποθεσίες μεταφέρουν μόνο συγκεκριμένα προϊόντα, μπορείτε να περιορίσετε ποια προϊόντα είναι διαθέσιμα για παραλαβή σε μια δεδομένη τοποθεσία.
Εάν ένα προϊόν βρίσκεται στο καλάθι που δεν είναι διαθέσιμο σε μια τοποθεσία, αυτή η τοποθεσία είναι απλώς κρυμμένη από τη λίστα όταν ο πελάτης επιλέγει πού θα παραλάβει το προϊόν.
Υπάρχει η δυνατότητα διαθεσιμότητας παραλαβής προϊόντος και κατηγορίας, μπορείτε να ορίσετε ένα προϊόν που απαιτεί παραλαβή ή ένα προϊόν που δεν μπορεί να παραληφθεί (πρέπει να αποσταλεί).
Μερικές φορές θα πρέπει να γνωρίζετε πότε ένας πελάτης έρχεται να λάβει μια παραγγελία ή να τους ενημερώσετε για το πότε η τοποθεσία σας δέχεται παραλαβές. Τα ραντεβού παραλαβής σάς επιτρέπουν να ρυθμίσετε τις εργάσιμες ώρες παγκοσμίως ή ανά τοποθεσία, μαζί με τις αργίες, τον χρόνο παράδοσης (απαιτείται χρόνος προετοιμασίας για παραλαβή) και την προθεσμία (μέγιστες ημέρες που επιτρέπονται για τον προγραμματισμό παραλαβής).
Κάθε τοποθεσία μπορεί ακόμη να εφαρμόσει το δικό της πρόγραμμα, χρόνο παράδοσης και προθεσμία, εάν η προεπιλογή δεν ταιριάζει. Εάν είναι ενεργοποιημένα τα ραντεβού για την ημερομηνία παραλαβής, ο πελάτης θα μπορεί να επιλέξει μια ημερομηνία (ή θα πρέπει να επιλέξει μία, ανάλογα με τις ρυθμίσεις σας) και θα δει τις λεπτομέρειες της τοποθεσίας και τις ώρες λειτουργίας την ημερομηνία που θα επιλέξει.
Όταν ρυθμιστεί μια τοποθεσία παραλαβής, μπορείτε να προσθέσετε μια λίστα ειδοποιήσεων μέσω email για την τοποθεσία. Κάθε φορά που μια παραγγελία περιέχει στοιχεία από αυτήν την τοποθεσία, αυτές οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα προστεθούν ως παραλήπτες για email παραγγελίας διαχειριστή.